Какво представлява услугата АБВ Чат?

АБВ Чат Ви дава възможност за чат с други потребители на АБВ директно в АБВ Поща.

АБВ Чат може да се синхронизира с имейл адресите които сте записали в Контакти в пощенската Ви кутия. Така, ако разполагате в добавени адреси на други потребители на АБВ в адресната Ви книга, бихте могли да изберете кои от тях да добавите и в чата, след което трябва да натиснете бутона „Запиши“.

Можете да добавите още приятели по всяко време, като въведете неговия имейл адрес в полето за търсене. По този начин Вие изпращате покана за чат на даден потребител.

При изпращане на покана потребителят получава заявка за контакт, която може да приеме, откаже или да игнорира.

При първоначалното влизане в пощата Ви имате възможност да изберете дали чатът да е включен по подразбиране.

Можете да променяте статуса си в АБВ Чат според това дали сте заети с „Няма ме“ или, ако сте свободни за чат, със статус „На линия“. Същевременно можете да се скриете от чата със статус „Невидим“. Така ще виждате статуса на потребителите които сте добавили, но за сметка на това никой от тях няма да може да Ви безпокои. Можете да напуснете чата, като натиснете бутона „Изход“.

С десен бутон на мишката върху някой от вече добавените контакти в чата бихте могли да използвате и някои от другите функции, които предлага АБВ Чат.

В падащото меню можете да изберете дали да изпратите покана за чат, съобщение или писмо, а също така да видите историята на проведените разговори или да изтриете потребители от Вашия списък с контакти.

Чат съобщение можете да изпратите и като натиснете един път левия бутон на мишката върху избрания потребител или като застанете върху името му и натиснете дясното копче на мишката, като от менюто изберете „Изпрати съобщение“.

Ако решите да си комуникирате с повече от един потребител, всеки следващ се отваря в отделен таб и съответно можете да избирате между тях от таб лентата. Отвореният чат прозорец можете да минимизирате, за да не Ви пречи. Когато някой Ви изпрати съобщение, в долния ляв ъгъл ще се покаже мигащо прозорче, което Ви известява, че имате ново съобщение.

За да видите хронологията на чата с даден потребител, е нужно да го маркирате и да натиснете десен бутон на мишката, като след това изберете от отворилото се меню опцията „Виж история”. Там може да проследите цялата чат история по дата и часа на провеждането й с избрания потребител. Историята на проведените разговори чрез съобщения се запазва по подразбиране.

Ако желаете да изтриете някой от Вашия списък с чат контакти, е необходимо да го маркирате и да натиснете десен бутон на мишката. От отворилото се меню трябва да изберете опцията „Изтрий“.

Ако срещате някакви затруднения или имате въпроси, можете да се обърнете към отдела Техническа поддръжка на АБВ Поща.